Страна на катедрите по геодезија

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Катастар


Резултати од испитот по предметот Современ катастар

E-mail Print PDF

Резултати од испитот по предметот Современ катастар

354...................10
367................... усно
370................... усно

Усниот испит ќе се одржи на 10.02.2017 со почеток во 17h.

Испитот по предметот Современ катастар во вториот испитен рок ќе се одржи на 10.02.2017 со почеток во 17h.

 

Резултати од испитот по предметот Современ катастар

E-mail Print PDF

Резултати од испитот по предметот Современ катастар

247……………………….. усно
268……………………….. усно
245……………………….. усно
251……………………….. усно
250……………………….. усно
261……………………….. усно
262……………………….. усно
253……………………….. усно
285……………………….. усно
292……………………….. усно
252……………………….. 8
282……………………….. 8
286……………………….. 7
254……………………….. 8
259……………………….. 8

 

Усниот испит по предметот Современ катастар ќе се одржи на 29.10.2015 со почеток во 10h.

 

Резултати од испитот по предметот Современ катастар одржан на 06.09.2017

E-mail Print PDF

Резултати од испитот по предметот Современ катастар одржан на 06.09.2017

Следните студенти да се јават на усен испит:

339
323
358
355
338
374
348
376
337

Увид во писмениот испит може да се направи на 07.09.2017 со почеток  во 9h.

Усниот испит ќе се одржи на 07.09.2017 со почеток во 17h.

 

Резултати од испитот по предметот Современ катастар одржан на 10.02.2017

E-mail Print PDF

Резултати од испитот по предметот Современ катастар одржан на 10.02.2017

336..............усен
340..............усен
361..............усен

 

Усниот испит ќе се одржи на 21.02.2017 со почеток во 11h.

Увид во писмените студентите може да направат на 21.02.2017 во периодот помеѓу 9 и 10h.

 

 

Резултати од испитот по предметот Современ катастар одржан на 14.09.2016

E-mail Print PDF

Резултати од испитот по предметот Современ катастар одржан на 14.09.2016

Студентите со индекс:

333

329

328

се повикуваат на усен испит на 15.09.2016 со почеток во 9h во кабинетот на предметниот наставник.

 

 

 


Page 5 of 6